07.08.2019

Autosalon 32: Legendy v novém - Range Rover v hybridním provedení, vylepšená Vespa, Jeep s úsporným turbodieselem a mnohem víc…

Zajímají vás novinky z automobilového světa? Sledujte Autosalon již tento čtvrtek 8. srpna ve 20:15 na Prima COOL a v repríze 10. srpna v 8:35 na TV Prima.

Novinky u klasiky. Rychlost, elektromobilita… Efektní, nebo funkční? To zjišťovali experti pořadu Autosalon. Těšte se na…

„I ty Range Rovere..“, ptá se expert Pepa, jakmile usedne do vozu! Pořádně prověří luxusní SUV britské značky, která v rámci boje s emisemi vsadila na hybridní provedení! Range RoverSport Hybridovšem není žádný chudinka, se šestiválcem a elektromotorem (celkem 340 koní) totiž dynamikou překonává i benzínovou osmiválcovou verzi! A to dokáže brodit až do hloubky 780 milimetrů, přestože všechny akumulátory hybridního pohonu má ukryté v podvozku!

Protože zkoušíme ta velká esúvéčka, tak americká legenda nemůže chybět! Poslední Jeep Grand Cherokeese dodává jak klasický osmiválec, tak sportovní osmiválec SRT s rychlostí až 257 km/h, ale také relativně úsporný třílitrový turbodiesel! Právě tuto ekonomickou verzi s italským šestiválcem 3.0 MultiJet a osmistupňovým automatem důkladně proklepnul Martin na silnici i v terénu, vybral si samozřejmě posílenou off roadovou verzi Trailhawk!

A když mluvíme o legendách, co takhle z jiného soudku! A navíc jednostopou! Lukáš usedl za řídítka skútru Vespa 125 GTs Supera vyrazil z Dobříše do Tábora. Cestou necestou, polem nepolem, ale v pořádném nečase. Čtrnáct koní prý bylo dost na to, aby si natloukl, ale držel se statečně, možná i zásluhou asistence ABS na obou kolech! Vespa to má zmáknuté, ostatně přežila Lambrettu a skútry dělá přes 70 let! Jak Lukáš dojel, to se nechte překvapit!

Móda automobilů SUV přivedla do tohoto segmentu také Volkwagen, málokdo si však vzpomene, že už v roce 1980 jeho typ Iltis 4x4 vyhrál první oficiální ročník Dakaru! Pak se na čas odmlčel, ale s Touragem zahájil svoji ofenzívu ve znamení T v segmentu esúvéček! Je nový Touareg třetí generace terénním vozem, nebo jen luxusní lakýrkou? Na to se podívá expert Honza, který toho o Dakaru hodně ví, vždyť komentoval dva tucty jeho ročníků!

Víte, že se některé automobily vyrábějí přes 40 let? Mercedes-Benz třídy Gse za tu dobu stal skutečnou legendou, z vojenského a užitkového terénního vozu se změnil na kultovní luxusní SUV, v jehož nabídce nechybějí osmiválce a dvanáctiválce! Radek se vydal do Milovic, kde se konal sraz majitelů a příznivců G-Klasse. Pěkně si zajezdili v terénu, a poslední model osmiválce G 500 nabídl přes 420 koní a devítistupňový automat!

Promo video zde:

https://wetransfer.com/downloads/8c1c7a2336012e1a0ef42faa48e16fd120190806084356/4ad9af43e5676dd2c798ed3f4b612c3020190806084356/2c7d1


Teetravel - Váš golfový svět na dlani